goeievraag.nl wil voorkomen dat er overbodige vragen gesteld worden, bijvoorbeeld een bezoeker als Gast die denkt, he leuk laat ik is even een paar leuke vragen stellen. Als deze Gast niet meer terug komt staan er toch al gauw 5 vragen op. En als een Gast zich er verveelt HAD het op kunnen lopen tot 50 vragen :) Helaas zijn er gasten die daar tijd en geduld voor op kunnen brengen.
Er wordt nl ook gebruik gemaakt van een punten systeem zodat iedereen (daar ga ik van uit) serieuze vragen stelt en beantwoord waardoor haar/zijn punten ophogen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat er altijd grapjassen zijn die honderd domme vragen in een keer stellen. Er zijn er ook die op iedere vraag een kort antwoord geven ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat er anders mensen zijn die de site vol spammen. Iets wat niet de bedoeling is van Goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ter aanvulling: dit geeft ons een extra stimulans om een rang/niveau omhoog te gaan (en dus zowel kwantitatief als kwalitatief werk te leveren). Naarmate je een een rang/niveau stijgt kun je meer vragen per dag stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoeveel vragen kun je stellen, en waar staat dat?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat staat op de eigen pagina, onderaan staat "hoe werk het puntensysteem"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor de luie gebruiker op de volgende link
http://www.goeievraag.nl/help/punten
Anders komen er te veel vragen op de website. En hoe meer vragen hoe minder antwoorden.