Is het normaal dat ik mijn eigen vraag weggooi omdat ik me er voor schaam?

de vraag die ik stelde was te persoonlijk.
maar de antwoorden heb ik genoteerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Prima, hartstikke goed dat je de vraag toch durfde te stellen.
Dat je hem weghaalt op het moment dat je een goed antwoord hebt is ook een goed iets. Er is gebeurd wat moest gebeuren, namelijk hulp. Daarna is het niet meer nodig en niet iedereen van GV hoeft ervan te weten.

Het is dus niet alleen normaal het is gewoon erg sterk van je. Je bent op alle fronten goed voor jezelf opgekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geheel zo

Andere antwoorden (7)

Is compleet normaal. Maakt niet uit verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets ergs aan. Je hebt gewoon spijt gekregen.
Maar het is niet leuk voor de mensen die hun best gedaan hebben om je te helpen, want hun antwoorden zijn ook weg.
Je kunt ze dan een persoonlijke boodschap sturen. Als je dit uitlegt zullen ze het begrijpen.
14 jaar geleden
ach dat ligt misschien aan je aard
maar geloof me mensen die kleven daar zul je toch onderuit moeten en zonder strijd gaat dat niet.
je schaamt je misschien dat je je niet sociaal doet maar soms is het niet anders.
hou vol en zet door
14 jaar geleden
Ja hoor is heel normaal.!

Doe ik ook wel eens...

Geen probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor dat is heel normaal,ik persoonlijk zou die vraag dan niet eens gesteld hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel normaal
waarom stel je die vraag dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, voor de openheid en eerlijkheid...

Als je echt niet durft en echt antwoord wil hebben, stuur me dan een PM of vraag naar mijn privé mail... Ik help je wel als je wil... En XiniX schaamt zich nooit, voor niets en niemand...

Ik geef je een goede vraag plus... :-))