Waar kan ik kopieerpapier vinden?

het gaat om 250/300 gram licht geel papier met een oplage van 50 stuks.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

probeer eens bij de visboer
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik kon het niet laten, straks iemand die wil weten waar je roze punaises kun kopen.
Bij de kantoorvakhandel in de buurt. Of bij de boekhandel informeren misschien?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ga meestal naar de plaatselijke kunstschilderstoko, omdat je daar de kleur ook echt kan zien, als dat niet belangrijk is dat via internet, is vaak iets goedkoper.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normaal in het laadje in de kopieermachine... duh.

Volgens mij gaat >120 grams papier niet in de kopieermachine passen... daarvoor moet je echt naar de betere copyshop of drukkerij. Sommige inktjetprinters kunnen wel op dikker papier/karton printen, aangezien het papier daar rechtdoorheen gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die van mij slikt 300 grams, maar dan moet ik het wel achter invoeren