Zou je het niet intressant vinden als je kon zien hoeveel mensen er actief/online zijn op goeievraag.nl?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ik weet niet of het nuttig is voor het beantwoorden van de vragen maar ik zou het persoonlijk wel leuk vinden. Goede suggestie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien wel, maar eigenlijk kan ik ook prima zonder. Het gaat tenslotte om de vragen en antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat sommige F5-ers op deze site liever anoniem willen F5-en ipv de hele dag online staan ingelogd vanwege hun e-peen.
inderdaad, dat zou ik niet interessant vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt wel een poll dit :-) Ik vind het niet interessant om te weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het zichtbaar is hoeveel mensen er online zijn en er niemand online is, nodigt het niet uit om een vraag te stellen.