Hoeveel mensen zijn actief op GV tijdens hun werk?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik bedoel dus eigenlijk wie van jullie zijn vaak actief op GV tijdens het werk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (25)

Op de vraag "hoe veel" kan ik je geen antwoord geven. Wel kan ik zeggen dat ik regelmatig tijdens mijn werk op goeievraag te vinden ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er veel van af wat voor werk...
Lijkt me lastig om als constructiebankwerker even naar kantoor te lopen en...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondanks ik de beschikking heb over een eigen extra ADSL-lijn, valt het nog mee, maar zijn er zeker antwoorden bij die in de baas z'n tijd zijn beantwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ondernemer ben ik in principe 7 x 24 uur per week met mijn bedrijf bezig. Dus dan ben ik continu tijdens mijn werk online. En ben ik niet online op GV dan ben ik op locatie aan het werk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij aardig wat, want je ziet vaak dezelfde personen op bijna elke vraag reageren.
Tenzij ze werkeloos zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik nauwelijks, daar heb ik het veels te druk voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mijn werk zou ik het veel te druk hebben om mijn tijd hieraan te besteden. Nu ik thuis ben, kijk ik regelmatig of er leuke vragen/antwoorden zijn en of ik iets kan beantwoorden. Meestal eerst het nieuws checken, daarna GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om eerlijk te zijn zit ik tijdens mijn werk meer op GV dan thuis. Ik zit voortdurend achter de computer op mijn werk en heb een slechte concentratie (wat verband houdt met een lichte vorm van autisme) dus dat betekent dat ik ontzettend veel afwisseling nodig heb.
Na iedere werkzaamheid check ik vaak even GV, even een paar vragen beantwoorden, en weer door met werk.

Thuis vind ik vaak dat ik al zoveel achter de pc heb gezeten dat ik liever iets anders doe, dus dan geen GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken iemand die soms in de baas z'n tijd antwoordt... ;->
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, ik in iedergeval niet. Dat laat mijn werzaamheden niet toe. Waneer ik achter de compie kruip heb ik alleen intranet tot mijn beschikking en geen internet.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk in de beveiliging en tussen 7 uur s`morgens en 18.00 uur s àvonds is het druk(en verboden voor tv en internet) maar na die tijd is het rustig en hebben we dus tijd om te internetten en tv te kijken.
In het weekend en s`nachts is het doodstil op de basis en dan zit ik dus regelmatig even op gv,omdat het leuk is en tijdverdrijf.
Vooral s`nachts als je dan helemaal inkakt dan is het wel goed om even hier te komen en je koppie te gebruiken,zodat je weer een beetje fit word!!!!in je koppie dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben sinds een aantal maanden gestopt met werken, dus doe ik GV in mijn vrije tijd. Hoewel, ik ben ook zzp'er, en online aan het netwerken. In dat licht gezien ben ik eigenlijk aan het werken. Maar ja, zolang ik geen opdrachten heb, werk ik niet écht. Als ik nog écht zou werken, zou ik zeker af en toe GV opzoeken. Al was het maar onder de pauze, als het buiten regent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mis de wilskracht om 't minder op 't werk te doen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/wilskracht-kweken.30848
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik echt een opdracht buiten de deur heb dan kan ik niet op GV gaan, maar als ik thuis zaken uitwerk kan zeker regelmatig even op GV gaan kijken of een vraag beantwoorden. Heerlijk even tussendoor naar GV, stukje ontspanning tussen de inspanning door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk lekker in de buitenlucht, geen GV dus. Het vult elkaar wel lekker aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben vaak online tijdens mijn werk, gelukkig is de baas zn tijd mijn eigen tijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is iig plus 1 die op dr werk zit te GV-en...
Tis een stukje tijddoding voor mij... tis hier op dit moment erg rustig dus ja moet toch wat :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hondje meenemen en wandelen in de baas zijn tijd +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hond is nie van mij is gewoon een plaatje;)
Ja, helaas kan ik het op 't werk niet laten, al zou dat wel moeten. Als het rustig is ga ik toch weer even kijken.
Thuis ben ik veel aan het werk met m'n webshop en ja, ook dan, moet ik heel regelmatig neuzen tussen de vragen. Best wel verslavend eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik niet ,daar heb ik geen tijd voor helaas,des te leuker als ik weer thuis kom.Terwijl mijn eten staat te pruttelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik de tijd zou hebben zou ik het doen;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb op mijn werk helaas (of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) geen tijd om vragen te beantwoorden.
De enige vragen die ik beantwoord zijn werkgerelateerd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben wel actief op GV tijdens het werk.
Maar dan alleen in avond, nacht of weekend diensten. En dan ook alleen maar als het rustig is.
Overdag heb ik daar sowieso geen tijd voor. Veel te druk.
Voor de diensten is het altijd wel een prettige afleiding.
Vaak moet ik even iets doen, 5 minuten wachten en dan weer wat doen. Kan ik mooi die 5 minuten opvullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al ik de tel niet ben kwijt geraakt zijn er 11 mensen van de 22 geregeerde die wel is op GV zitten tijdens hun werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet, daar heb ik geen tijd voor. Ik zit alleen op GV alleen als ik vrij heb en thuis ben , zoals vandaag, of 's avonds.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk er wel op maar log op mijn werk niet in, dat kost teveel tijd. Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die daarvoor wel tijd hebben.