Kan een leeuw een portier van een auto openmaken?

Naar aanleiding van een gebeurtenis in een safaripark in Zuid-Afrika

foto http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/picturesoftheday/6580513/Pictures-of-the-day-16-November-2009.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pagina loopt niet... en ik Drukte per ongeluk op GoeieVraag...

Het beste antwoord

Ja, dat blijkt wel uit de foto's. Het kan dus. Ben toch blij de safaripark Beeksebergen zo verstandig is geweest om de leeuwen toch maar achter de tralies te houden. Of houden ze daar juist de bezoekers achter de tralies?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het ziet er naar uit, ik denk van wel ,met zijn tong en bek .Hij zal het niet bewust doen....ik vermoed dat het wel zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de foto erna nu pas gezien ja het lukt dus ,gadverrr je moet er niet aan denken toch.
Dit is een gevalletje puur geluk.... of beter gezegd, ongeluk... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe niet. Deze foto is grappig, maar de uitzondering die de regel zou bevestigen.

Leeuwen [en andere kat achtigen] zien mensen niet primair als hun voedsel. Daarbij komt dat leeuwen niet op prooien jagen die in auto's ed zitten: Ze zien het veortuig, en weten dat dat niet eetbaar is / te groot voor hun is. Dat daar mensen in zitten lijken ze niet door te hebben.

Daarom is het ook compleet veilig om in de wildparken in grote safari auto's rond te rijden die aan alle kanten open zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou een leeuw een autodeur willen openen?

Ik geloof er niets van... Moet een hoax zijn... En hoe zou die leeuw dat dan doen, zijn klauwen zijn zo groot voor zo´n kleine handvatjes op zo´n auto...

Nee hoor niet geloven, ze spelden alles op je mouw als je te goedgelovig bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt van verschillende portier handvatten af. Dus als je de dat handvat zo naar je toe trekt.
Dan is dat makkelijk voor een leeuw om dat open te krijgen...