hoe weet ik of een jonge op mij is?

ik zit in de eerst van havo 5 en heb een hele leuke jongen in de klas!!!!!!hij is egt zo leuk dat heb ik nooit durven dromen.
nou weet ik aleen niet of die ook op mij is we kijken wel naar elkaar maar die ''vase'' duurt al zo lang (aleen maar kijken en niks tegen elkaar durfen te zeggen)
ik ben van mezelf heel verlegen en hij durft niks te zeggen omdat de hele klas weet dat ik op hem ben)
nou weet ik dus niet of die me leuk vind.
en ik ben bang om met hem te praten pleas!!! help me!!!
wand me schoolwerk lijd er ook onder jammergenoeg.

-xxx- dionne

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Hoi dionne, weet je niet of hij Hyves of Facebook heeft ofzo? Je zou hem dan kunnen toevoegen en als hij dat dan accepteert dan ben je alweer een stukje verder ;-)

Dan zou ik eerst eens af en toe met hem kletsen en zijn antwoorden aftasten of hij misschien jou ook leuk vindt.

Misschien kun je er dan in je krabbels of berichtjes ook zelf een beetje subtiel op aan praten dat je hem wel leuk vindt en hem daarmee een beetje uit de tent proberen te lokken. Ik denk dat dan 'geduld' het toverwoord is.

Natuurlijk wil je liever gisteren dan morgen weten of hij jou ook leuk vindt, maar als je te overweldigend overkomt dan kan hem dat ook afschrikken natuurlijk :-)

Probeer eerst eens 'vrienden' met hem te worden. Dan heb je al een heel goede basis.

Succses!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad alle scholieren hebben bijna hyves +
Heel vervelend zo'n situatie. De beste oplossing: Ga een avondje met hem de stad in. Filmpje, biertje. Als er aan beide kanten dan een dieper gevoel bestaat, wordt dat op die avond snel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of jullie elkaar buiten school ook zien. Gaan jullie bijvoorbeeld naar dezelfde uitgaansgelegenheid? De sfeer is er dan heel anders dan op school. Vaak zijn mensen dan losser en spreek je elkaar gemakkelijker aan.
Wanneer je nog niet uitgaat dan is het idee om hem via hyves ofzo een uitnodiging te sturen inderdaad nog niet zo gek. Wanneer je iemand niet in de ogen hoeft te kijken wordt praten ook gemakkelijker. Doe het wel kalm aan, wanneer hij jou ook leuk vindt kan hij ook een stap zetten.
Maar iemand zal de eerste moeten zetten. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer er met een omweg achter te komen, en schakel andere klasgenoten in om erachter te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet de aandacht trekken van die jongen, voorbij lopen, keer op keer, zodat hij jou ziet... Meer kun je in feite niet doen... En als hij jou ook leuk vindt dan gaat hij jou versieren en zo moet het ook... En dan zeg jij eerst nee dat wil ik niet, want je moet wel zeker weten dat hij volhoudt...

Zo gaar dat een beetje... Soms is het een beetje anders, maar in grote lijnen gaat het zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer 'm een keer alleen te treffen - bijv. op de gang en als je weet dat er geen anderen in de buurt zijn. En vraag dan of ie zaterdag mee wil naar de BIOS. (Vantevoren ff een leuke film uitzoeken, natuurlijk. Een (ietwat) humoristische film is misschien 't beste, de eerste keer.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van jullie moet de eerste stap nemen.
desnoods als je stem weigert, geef je hem een briefje, al is het maar met een leuke grap of zo (dat is veilig wordt je niet mee gepest).
Ergens moet je verder, je hoeft niet gelijk mee uit te vragen maar er moet een soort van communicatie ontstaan.
Als dat loopt kun je verder dan weet je dat het van beide kanten leuk gevonden wordt.

succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind de mobiel nummer van hem...
En stuur hem een smsje.
Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer af en toe eens met hem te praten, word een vriendin van hem en vraag het hem daarna.