Heeft ooit al iemand de zon geclaimd?

Op aarde is elk plekje al door iemand geclaimd, zelfs de maan wordt al stukje bij beetje verkocht. Maar iemand die zo machtig (of dom) is om de zon te bezitten, zou dus geld kunnen gaan vragen om van de zon gebruik te mogen maken... Het zal gek klinken, maar je kunt de gekste dingen verwachten van mensen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Ik denk niet dat iemand het recht daarop heeft, gezien hij van niemand is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik was het al wel een tijd van plan, maar weet nog steeds niet bij wie ik hem dan moet claimen... Maar je kunt de gebruikskosten wel vast overmaken naar mn rekening!

Toegevoegd na 8 minuten:
Giro 6319553
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil de zon best kopen. Maar aan wie zou ik het geld moeten geven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niet te claimen.
Voor niets komt de zon op... dus waar maak je je druk om?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) en hij gaat ook voor niets onder...
Ik ben eigenaar van de zon.
Voor verhuur Kunt u mij een PM sturen.

Ik probeer hem ook te verkopen maar elke keer als ik er een verkoop bordje op zet smelt het weg.
dus niemand die voorbij vliegt ziet het...

Toegevoegd na 1 minuut:
Sereus.

Niemand zal ooit de de zon in zijn bezit krijgen.
De zon is van iedereen.

Net als de maan ook al zegt zo een rijke sloeber dit is mijn stukje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat maakt niet uit wie allemaal de zon claimt, want ik verkoop de zon toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat de zon kan claimen is de maan, wanneer zij tussen zon en aarde staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de zon niet claimen omdat het een gasbol is. Je kunt alleen land/grond claimen. Als er een planeet alleen uit water/zee bestond, zou je die ook niet kunnen claimen, net als de zee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft geen zin, want je kunt er alleen 's nachts naar toe.
Overdag is het te heet.
14 jaar geleden
Ik kan niet gekleemd worden, ik ben een beschermd dier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Je bent het zonnetje in huis.
Ja in de geschiedenis de Farao's hadden de zon geclaimd.
http://www.rmo.nl/actueel/tentoonstellingen/archief/farao's-van-de-zon