Wat is een leuke zin om te zeggen in je voicemail?

Als je wilt dan mensen hem inspreken.

aandachtspunt:
aan het eind zit een zinnentje opgelegt door Tmobile "spreek iets in na de piep"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
12.6K

Antwoorden (17)

Hallo dit is de hemel; spreek u naam, telefoonnummer en een schietgebedje in.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dit keer wel aan het aandachtspuntje gedacht:

"Hallo"

Zo krijg je: "Hallo spreek iets in na de piep".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben der niet.
Bel later...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben even een rondje rijden in m'n Jeep "spreek iets in na de piep"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben afwezig heb je een vraag stel ze op GV .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die piep hoor je toch, dus dat maakt verder weinig uit.

Hier de zin:
'Sorry, ik zit ff op goeievraag.nl en kan nu niet opnemen.'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hang niet op in het geniep maar....

En dan komt dat standaardzinnetje: spreek iets in na de piep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat je piep achter na de boodschap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn er even tussenuit gepiept.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Hallo, met blablaman.....

.....hallo?!.....

.....met wie spreek ik?.....

...ik hoor niks....."

En ondertussen blijven de mensen tegen je praten en snappen niet dat je ze niet hoort.

Beetje gemeen en tegenstrijdig met wat ik in een eerdere reactie op een vraag gaf, maar het werkt wèl. (vraag me niet hoe ik dat weet *blush*)

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, het mooiste is dan natuurlijk dat ze aan het eind van jouw bericht horen: "Spreek je bericht in na de piep";-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was precies mijn voicemail :| Zijn er genoeg ingetrapt +1
Hoi, met blablaman, ik ben er even niet, maar je weet hoe het werkt..."piep"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spreek uw naam en boodschap in na de piep......PIEP!!......................................................................................... Haha, dat was een neppiep!

Ik kan je telefoontje niet beantwoorden, ik zit te bellen met vrouw en mijn maitresse hangt aan de andere lijn. Je mag een boodschap inspreken als je niet verlinkt. PIEEEP!

Dit is de voicemail van Henk. Henk zit nu op de Bahama's vakantie te vieren. Als je wilt kun je zijn huis leegroven.
PIEEEP!

Op dit moment kan ik je telefoontje niet beantwoorden, dus spreek een boodschap in. Als je van plan bent mij geldte gaan geven bel ik héél snel terug! PIEEEEP

Wat mot je? PIEEEEEP

Ik dacht dat ik een telefoon hoorde overgaan, maar ik weet het niet zeker. Je kunt dit probleem voor me oplossen door een boodschap in te spreken. PIEEEEP!
14 jaar geleden
deze voicemail word niet afgeluisterd, spreek niets in na de piep! toch zin in een nutteloze actie? "spreek iets in na de piep"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit 06 nummer kost u 8 euro per gesprek spreek wat in na de piep ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een vriendin van mij wilde ook zo'n berichtje inspreken en ik hielp haar bij het instellen van haar voicemail, nu hoor je als je haar belt en ze neemt niet op: 'oh oh, lennart? wat moet ik nou doen?'

en daarna hoor je 'spreek een bericht in na de toon ' :')
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies iets wat dicht bij je zelf ligt.Zo heb ik bijvoorbeeld mijn voicemail een keertje ingezongen.Of zeg iets in een andere taal doet het ook altijd erg leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook een kennis laten inspreken bijvoorbeeld: Dit is de secretaresse van ... Helaas is de meneer/mevrouwe ..achternaam.. momenteel niet in de gelegenheid om u te woord te staan. Spreek duidelijk uw naam, telefoonnummer of e-mailadres in en daarna uw boodschap en wij contacten u zo snel mogelijk terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben momenteel niet bereikbaar, maar de mevrouw die hierna komt weet wat je moet doen:.....(en dan het zinnetje van T-Mobile)