Welke qwerty telefoon is voor mij het best geschikt?

Geen filosofische vraag ;)
Maar wel erg nieuwschierig naar het antwoord.

Ik heb namelijk momenteel een Samsung Star en ben er erg tevreden over, alleen internet vind ik persoonlijk behoorlijk traag. (klopt dit?)
En ben nu opzich geinteresseerd in een mobiel met(!!) qwerty toetsenbord en snel internet. .
Maar wat is dan de beste optie. Ik heb de hele middag zitten rondkijken op sites. HTC,Samsung, Nokia.. allemaal leuk en aardig maar heeft iemand ervaring met een soort gelijk mobiel die ik zoek? (Bijv. Nokia97? Is dat een goede keus of juist niet?)

Daarnaast heb ik een abbo bij KPN voor Surf & Mail totaal... maar ik vraag mij af (voor de gene die hier verstand van heeft) hoeveel/vaak kan ik hiermee op internet per maand? Want deze hoeveelheid hangt af van het gemiddelde van alle gebruikers van dit abbo. Maar dat zegt mij natuurlijk weinig. Ik bezoek voornamelijk hotmail en hyves en af en toe een keer google. Dan ligt het verbruik toch niet zeer hoog?

Hopelijk kan iemand bij helpen. Wordt in iedergeval enorm gewaardeerd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wacht nog heel eventjes met de aanschaf. Er komt iets heel moois aan. Met Android 2.0.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is inderdaad heel leuk..
Hoe lang gaat het nog duren voor hij er is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me wel iets voor over een maand of 4 als mijn abbo weer verlengt moet worden... Hoewel de iPhone er in een simlock vrije versie er ook binnenkort aan komt bij ondermeer 't for telecom'...
AWM
14 jaar geleden
Misschien pas na nieuwjaar. Hij komt nu uit in de USA onder de naam DROID. En binnenkort in Duitsland, in Europa heet ie
MILESTONE. Ze noemen hem ook wel de 'Iphone Killer' ;)
Ik denk dat dit mijn volgende telefoon wordt. Kijk eens:
http://www.youtube.com/watch?v=xRiGZ_0Fblk
AWM
14 jaar geleden
Ik heb nu ook een Iphone. Blijft - zeker in simlockvrije uitvoering - een hele dure telefoon.
Er worden binnenkort heel veel Android toepassingen verwacht, want het is open source. Plus gratis navigatie-toestanden, echt heel mooi.

Andere antwoorden (5)

De Iphone of de Nokia e71.... Ik zelf heb de iphone en is supersnel met internet en mijn zusje heeft de Nokia en die is ook snel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou gaan voor de nokia e75
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft het antwoord al in je toelichting. De Nokia N97; een volwaardig toestel met touchscreen om snel door foto's, bestand etc. te bladeren en eenmaal open geschoven een volledig qwerty toetsenbord om snel je e-mail, sms en site's op het net te bezoeken. Voordeel van de N97 t.ov. de E75 (ook een fijn toestel weet ik uit ervaring) is dat het scherm van de N97 wat groter is en dat is prettig voor het internet. Nadeel is dat het gehele toestel wat groter is.

Een E71 of zijn opvolger de E72 is ook een prima toestel alleen zijn de toetsen ernom klein en dat is niet altijd prettig werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik twijfelde tussen Jet en N97. maar naar pittig onderzoek lees ik over de N97 allemaal negatieve berichten.. batterij problemen, verlichtings problemen, trilmotor problemen.. meer negatief dan positief. De Samsung Jet daarintegen heeft geen problemen daarmee maar is weer erg problematisch met 'inkt vlekken' op het scherm. Lees daar erg veel over op het internet.. dus mss toch nog even wachten ?:P
iPhone. Nothing beats the iPhone!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf gebruik nokia E51 super snel internet WLAN.
Maar E55 is nog vette toestel. Ik ga die ook halen maandag.
http://nokiae55.nl/