Wat vraag jij voor Sinterklaas?

Ik vind het altijd lastig om een verlanglijstje te maken...
Daarom vroeg ik me af wat jullie vragen ! xd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk. Ik ben benieuwd naar de antwoorden.

Het beste antwoord

- Kneipp douchegel
- marsepein
- chocolade letter
- een baan

Nu denk ik dat 1,2 en 3 er wel inzitten, 4 is twijfelachtig hahaha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ik weet het eigenlijk nog niet. Bij mij is het net als altijd met mijn verjaardag: het hele jaar door heb ik wensen en wensjes genoeg, en als het er op aan komt dan weet ik niks te bedenken. Meestal vraag ik wel iets nuttigs, bijvoorbeeld iets voor in de keuken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit jaar een Aston Martin, die Ferrari van vorug jaar is zo lastig met al die drempels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag dit jaar net zoals alle voorgaande jaren van elk bankbiljet 100 exemplaren. En dit doe ik alleen maar om te bewijzen dat Sinterklaas niet bestaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben verslaafd aan marsepein (wel van een banketbakker, van een supermarkt/snoepwinkel zijn juist heel smerig). Dus mij maak je altijd blij met deze lekkernij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuwe trompet, 't zal wel weer een nepper worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele gave jas van Desigual
Chloë (parfum)
Hele cosmeticalijn van Rituals en nog veeeeeel meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag boeken. Ik vind zelf niets ontspannender dan lekker een boek lezen. Zeker op donkere winteravonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzou erg tevreden zijn met een goede gezondheid,dan hoef ik de rest van mijn leven geen cadeautje meer van hem!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mijn ouders wensen verhoord worden.
Zij wensen dat ik heelhuids terugkom van mijn vakantie die volgende week (eindelijk) begint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag of hij dit jaar niet met paard en al door mijn schoorsteen wil komen, dat gaf de vorige keer toch wat veel ongerief.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lig in een deuk +++
Ha, die IkbenAmbie;

Ik ben aan een nieuw pak toe. Een blauwe lijkt me best wel eens leuk....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag helemaal niets. Alleen de blijde gezichten van mijn kinderen als zij hun cadeaus uitpakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik die paard van jou hebben...