Ik denk de mug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meest nadrukkelijk en stempeldrukkend aanwezig is dat het diertje 'mens'....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
nou en of.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat dit geen nuttig antwoord op de vraag is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hangt er maar nét vanaf waar je de klemtoon op legt : als het op 'aanwezig' ligt, vind ik dit een nuttig antwoord. Er staat niet in de vraag, welke diersoort in áántal het meest aanwezig is......;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen zijn geen beesten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar... Kwestie van semantiek. Ik denk echter dat de vraagsteller absolute aantallen bedoelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou-hou.......als je bedoelt dat mensen ergere dingen doen met de wereld en met elkaar, ben ik het met je eens....een 'beest' (ik gebruik liever 'dier') zou zich rot-generen, als het zó met zijn soortgenoten omging.
Ben nog aan het tellen,maar ik denk de geel-grijs gesteepte platworm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld is eigendom van de Mens.

De dieren zijn ook van ons.
Als er buitenaards gevaar komt doen wij er iets tegen en geen ander dier..

Rare vraag, mensen zijn het gewoon geen 1 dier kan ons verwoesten.

Toegevoegd na 2 minuten:
op aantal zijn wij er niet het meest.

Maar op schaal steken wij ver boven alles om ons heen uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat doen we zélf wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
al heeft iedereen maar 10 bij 10 meter voor zichzelf :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Warrig verhaal... :S Ook geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dan komt er eemn mugje met een parasiet en vervolgens is de mens er niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld is helemaal niet het eigendom van de mens,en de dieren ook niet.De wereld is van ieder die er op leeft,mens en dier.Een huisdier is voor de wet misschien van jou maar het meest is hij gewoon van zichzelf.
-1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Azil for president! ook -1
Ik denk de mier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed bedacht! wereld bestaat uit 70% water!!!
Eens met navarro... Het is de mier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment virussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Virussen behoren, evenals bacteriën en schimmels, niet tot het dierenrijk.
Jammer dat ik nog geen duimpjes mag geven..
Ik vind de bovenste antwoorden namelijk maar een beetje gegokt..
Zelf zou ik het dan ook niet weten. Misschien ben je wel bekent met het feit dat als je alle insecten op een weegschaal zou zetten en alle mensen dat de insecten dan zwaarder zijn (wat ik niet geloof want we hebben meer dan duizend mensen die meer dan 200 kilo wegen en dan heb je toch wel wat insecten voor nodig)

Toegevoegd na 1 minuut:
excuses: Bijna allemaal, bacteriën en virussen zouden nog goed kunnen kloppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, bacterien en virussen zijn geen dieren.
Ik denk niet dat iemand dat voor 100% weet. Het is wel aannemelijk dat het een insect of worm-soort is. Mieren zouden ook wel een optie kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
apen, denk daar maar eens over na!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niemand kan dat met 100% zekeryheid zeggen,en dan nog hoe bedoel je dat wil je weten per kilo,of absolute aantallen,maar bij beide maakt kril een goed kans op de grootste de oceanen zitten er vol mee, de walvissen leven ervan,dus moet er voldoende beschikbaar zijn op de fourageplaatsen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord is bekend. De biomassa van bacteria is het grootste. Gegeven nog dat de biomassa per eenheid erg lag is, daarom is aantal miljarden malen groter dan het aantal mensen op deze aarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rondwormen zijn niet de bekendste, maar wel de meest voorkomende dieren ter wereld. Vooral de draadwormen die vaak microscopisch klein zijn.

Andere namen nematoden
Wetenschappelijk Nematoda
Engels roundworms; nematodes
Verspreiding wereldwijd
Biotoop bodem, (zoet) water; vaak parisitair (inwendig)
Lengte van microscopisch tot 9 meter (parasiet in placenta van potvis)
Aantal soorten meer dan 20.000
Onderverdeling 4 klassen, 20 ordes, 185 families
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bacterie. Zou dat het kunnen zijn.