Ik ben de handleiding van mijn delonghi magnifica kwijt. Is er misschien iemand die hem over heeft, of kan zeggen hoe ik hem moet ontkalken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Hier staat hij, wel in het Engels: http://diplodocs.nl/gebruiksaanwijzing-bedieningshandleiding/DELONGHI/MAGNIFICA%20COFFEE%20MAKER%20EAM3200S-_E

Toegevoegd na 1 minuut:
De site is wel in gebrekkig Nederlands, maar verder is het geloof ik wel de goede gebruiksaanwijzing. Druk op 'De integrale gebruiksaanwijzing te laden', typ de letters die in de blokjes verschijnen over (dit is een beveiliging tegen bots) en dan kun je hem downloaden :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Op http://delonghi-espresso.com/customer_service.htm vind je de handleidingen van de verschillende Magnifica types. Het lijkt erop dat ze aanraden enkel hun ontkalkingsproduct te gebruiken. De procedure staat in de handleiding, gewoon zoeken naar "Decalcification".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.retrevo.com/support/Delonghi-EAM3500-Coffee-Makers-manual/id/3878ci577/t/2/

hehe ben weer nét te laat :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij werkt het bij alle apparaten het zelfde. Waar het water in gaat doe je voor een keer puur azijn in en laat het door lopen. Wel een paar keer alleen met water door laten lopen zodat alle azijn resten ook weg zijn.
Wanneer dit niet lukt zou ik eens kijken op de site van delonghi, ze hebben vast wel een link om handleidingen uit te printen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hier een site voor je, type het apparaat in en het typenummer en de gebruikaanwijzing komt er in het Nederlands uit.
Staat hij er toevallig niet bij, dan kun je een berichtje sturen en heb je heem de volgende dag.
Dit alles is kosteloos.
Superhandig voor als je je gebruikaanwijzing kwijt bent, of iets tweedehands hebt.