Zijn er ook plekken waar je gratis buttons kan krijgen?

Bij navraag van de kennis die stickers spaart, blijkt deze ook buttons te verzamelen. Zijn er ook plekken waar je die gratis zou kunnen krijgen?
Tot nu toe heb ik alleen dit gevonden: praatmarfrysk.nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Op deze site staan veel gratis producten, soms vind je er ook gratis buttons:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan wat je wil hebben, hè? Politieke partijen zullen je overladen met allerlei materiaal waarmee jij hen kunt promoten, dus ook buttons.

In een beetje degelijke kringloopwinkels kun je ze waarschijnlijk voor een prikje meenemen.