Kan je eigen geest je verdedigen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb jij met geesten?
Niet te veel zich er bemoeien. Anders storen ze je hoor.! Kijk maar uit...

Antwoorden (6)

Nee je eigen geest is pas actief als jij dood bent..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hoe weet je dat? Bron?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat in mijn boek.
Waar ik in geloof.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou dat de Koran kunnen zijn? Of heb je nog een boek?
Dat hangt er helemaal vanaf waarin je gelooft. Er zijn onderzoeken die aantonen dat mensen iets kunnen laten bewegen zonder het aan te raken. Vind je dat telepathie of iets dat je ziel kan? Of is dat hetzelfde? Daar draait het hier dus om.

Ik denk dus wel dat zoiets mogelijk is, ook als je nog niet bent heengegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ervan overtuigd dat mijn geest prima op z'n plaats is in mijn lichaam. En vanuit die positie kan mijn geest en mijn geestelijke vermogen mij helpen en verdedigen.

Het ligt er natuurlijk maar net aan waartegen: als er boven mijn hoofd onverwacht een atoombom ontploft, helpt mijn geest daar niet tegen.
Door mijn overtuiging heb ik geen angst voor 'los rondwarende geesten'. En dat is mijn bescherming daartegen.
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geweldig +1
Nee, dat kan niet de geest heeft geen materie om te besturen... Dus beschikt niet over een massa-lichaam... Het is een energie-lichaam en dat kan niets met materie, dus dat is onmogelijk...

Maar in energie termen kan de geest dat wel... Heb je nooit gehad dat je een boodschap ging halen ergens en dat je een heel andere weg moest nemen dan dat je altijd doet, dat zou wel eens bescherming kunnen zijn van de geest dat je een voorval besparen kon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In sommige gevallen, ja je geest kan jou verdedigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geest bevindt zich op een heel ander vlak (niveau) als van je lichaam en bewuste. Dus fysiek verdedigen nee. Maar je geest beschermt je wel als je het hem vraagt. Tenminste als je contact hebt met je geest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt helemaal +1