Daar waar jij goed in bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was het eerste antwoord, rest was hetzelfde

Andere antwoorden (7)

Dat zijn gebieden waar iemand heel veel verstand van heeft.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of denkt van te hebben? :P
AWM
14 jaar geleden
Ja, inderdaad. Iedereen mag zichzelf een expert noemen.
tot expert uitgegroeide "specialismen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een expert is een specialist. Als het gaat om de GV profiel informatie, dan is expertise een specialiteit, speciale kennis die je bezit, een onderwerp waarover je beter vragen zou moeten kunnen beantwoorden.
14 jaar geleden
Als je schade hebt bijv. aan een auto dan weet jij niet hoeveel schade je het, een vakman heeft hier dus kennis van en kan bepalen welke schade je hebt en de hoogte daarvan vaststellen.

Toegevoegd na 26 seconden:
je het = je hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk eens aan het woord 'expert'. Dat is iemand die van een bepaald onderwerp heel erg veel verstand heeft.

Soms hebben mensen binnen hun beroep in de loop der jaren extra studies en cursussen gevolgd en zoveel ervaring opgedaan op een specifiek gebied, dat ze expert zijn geworden.
Bv in het onderwijs kunnen mensen extra studie en ervaring hebben opgedaan op het gebied van taal of rekenen. Dat is dan hun expertisegebied.

Soms heeft een bedrijf of instelling zelfs zoveel extra capaciteiten in huis op een bepaald gebied, dat het een 'expertisecentrum' opstart.
Zo heeft de school waar ik werk een 'taalexpertisecentrum' opgericht, omdat onze school erg veel in huis heeft op dat gebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand zijn deskundigheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prof mensen