Bestaan er ook mensvriendelijke stickers op de deur om collectanten/jehova's getuigen buiten de deur te houden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Het beste antwoord

Jazeker. Ik kom ze regelmatig tegen. Gaat om een witte verbodssticker met 'geen colportage'. Ik ga even mijn best doen om een plaatje van ze te vinden en te kijken waar je ze kan krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is hem. Ik begin me nu af te vragen waarom ik dit antwoord geef, omdat ik er zelf zo'n hekel aan heb als mensen dat ding op hun deur hebben.

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze zijn er ook - ze zien er anders uit alleen. Je kunt ze ook op die site bestellen: http://www.nietaandedeur.nl/

Toegevoegd na 8 minuten:
Wat ik ook een keer ben tegengekomen is iemand die had op een houten bordje een heel gedichtje geschilderd: iets met dat hij tevreden was met zijn geloof, dat hij een goede verzekering had en dat hij tevreden was met zijn energiemaatschappij, maar het enige dat de bewoners nog niet hadden was rust....

Maar toen heb ik wel aangebeld! haha, om te zeggen dat ik dat gedichtje zo mooi vond. De meneer kon er wel om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat zijn stickers met: Wij kopen niet aan de deur en bekeerd zijn we ook al...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is wel heel erg netjes...
Ik heb als subtiele waarschuwing twee borden op de deur. Eentje met een doodshoofd en de woorden 'DANGER!' En eentje met een doodshoofd en de tekst 'PAS OP VOOR DE HOND!' Verder open ik voor iedereen de deur en sluit ik voor een ieder de deur die ik niet te woord wil staan...

Dus of er mensvriendelijker stickers bestaan weet ik niet. Wat ik wel weet is dat je een mens niet vaak genoeg kan waarschuwen...