Hoeveel rollen.. Hm.. Ik heb gewichten gevonden ;)

Belgen verbruiken weinig toiletpapier
De Belgen verbruiken amper tien kilogram toiletpapier per jaar. Dat is minder dan de helft dan de Amerikanen en Canadezen kopen (25 kilogram). In Europa zijn de Britten de koplopers met 17,6 kilogram, terwijl de Nederlanders aan 14,3 kilogram komen. De cijfers komen uit het maandblad Distributie Vandaag, en zijn verspreid op het European Tissue Symposium, een congres waar vaklui de toekomst van het toiletpapier bespraken. Belgen zijn niet onhygiënischer dan Nederlanders, ze zijn wel zuiniger in hun koopgedrag. Specialisten verwachten dat duurdere soorten als vochtige doekjes ook in Europa meer zullen worden gekocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jaaaa!
Onzinnige statistieken, yummi!
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Ik schat rond de 100, als ik naar het verbruik van ons gezin kijk. Ik heb het dan over gewone rollen en niet extra lang of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar valt volgens mij geen zinnig woord over te zeggen.
ik heb soms luxe rollen waar ik lang mee doe, maar ook kleine rollen enkel laags papier die ik er zo doorheen jas.
14 jaar geleden
Ik heb even zitten rekenen en ik vermoed dat ik 50 rollen per jaar verbruik. ik ben een propper én maak grote proppen :-) waarschijnlijk zit ik bovengemiddeld en ligt het gemiddelde rond de 40 per jaar,per persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schat 100 rollen per jaar, als vrouw en een man de helft. Dus kom ik op 75 pppj.