Ik heb mijn dagelijkse aantal reacties bereikt!!!Wie denkt goeie vraag wel wie hij is? Zelfs mijn vriend lukt dit nog niet...en nu?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nu nog een kleine twee uur wachten, en daarna kun je er weer 40 nieuwe reacties plaatsen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nu moet je Windows opnieuw installeren.
14 jaar geleden
Nu ben je tot morgen uitgepraat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga naar het forum... kan je oneindig reageren:

http://goeievraagnl.123forum.nu/viewforum.php?f=4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Gouden tip! +1
Ik vind het ook raar maar ja, goeie vraag is nu eenmaal een site waar regels aan verbonden zijn. Heb net ook een bericht gekregen dat mijn vraag is verwijderd omdat het op een chatvraag leek, ik baal er van want was erg benieuwd naar alle reacties om op deze manier meer muziek te leren kennen... Misschien kun je ze een mailtje sturen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site krijg je antwoorden en geef je antwoorden.
Door een max te stellen voorkomt men overmatig reageren van 1 persoon. Dat zit in de doelstelling van GV
Anders ga je discussieren op het antwoord van een ander.
En sneeuwt de vraag weer onder.

wil je doorpraten over een onderwerp en meerdere reacties geven doe je dat op het GV forum

http://goeievraag.openbaar.info/
(niet van Gv zelf een persoonlijk initiatief))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen dat je op 'n hoger niveau komt... kan je meer antwoorden.

Maar 'k vind het ook heel irritant (gelukkig nog maar 1x overkomen toen ik in niveau 1 zat). Zo kan je op 'n gegeven moment geen antwoorden op vragen meer geven.. :-( terwijl je dat wel wild. (GV is erg verslavend.... :-P)

Er werd net geantwoord "anders gaan mensen discussieren". Ik denk niet dat dit het geval zou zijn omdat mensen dat in 'n reactie doen en niet in een nieuw antwoord.
En normaal doe ik dit dus niet... omdat dat dus niet de bedoeling is...

okay... Mijn stem heb je om er geen limiet aan te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nana nanana... Lekker naar bed nu! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om je nederig te maken en je beperkingen te laten zien...