Wat zijn de saaiste dieren?

Elk dier is of mooi, of fascinerend,of interessant,of lelijk of,of,... Is er een dier dat echt saai is?

14 jaar geleden
in: Overig
4.8K

Het beste antwoord

Zeepier.....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het pantoffeldiertje. Is maar 1 cel. weinig lol aan te beleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
het is geen mannetje of vrouwtje en kan zich voortplanten door 2 cellen te worden. Onder de microscoop ziet het er best mooi uit. Ik kan dit niet saai vinden.
een lintworm beetje saai in iemands darmen liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wou ik ook antwoorden, maar die beesten zijn zo extreem lui dat het weer fascinerend is :)
amc
14 jaar geleden
Vind ik niet echt saai. Hij heeft wel een geinig koppie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@amc
Krijg er dan maar verkering mee;-)
amc
14 jaar geleden
Daar is meer voor nodig als een geinig koppie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pissebed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn mensen, want die zijn zo voorspelbaar, als je van verre een obsceen gebaar maakt, dan reageren ze allemaal hetzelfde... Oer en oersaai is dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol, ga jij maar op je obsceen gebaar zitten, dan heb je een draaistoel;-)
Dieren die in winterslaap zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hangbuikzwijn. Hij klinkt in ieder geval wel saai en lui.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk KNUFFEL dieren :) want ze doen HELEMAAL niks!
en ze knuffelen niet eens terug... :( :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
automatisch schiet bij mij het meest luie dier naar binnen: de luiaard, maar dat vind ik niet het saaiste dier...
eerder een pissebed, zilvervisje... die beesten leven 8 jaar en hebben niet echt het meest interessante leven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Lui is niet direct saai, vind ik ook. Pissebed kwam al voorbij, vind ik ook saai,heb ik dus geplust. Het zilvervisje is ook saai vind ik dus+1.
amc
14 jaar geleden
Zou dat een dier zijn?