Wat is het meeste volume dat je voor zo weinig mogelijk geld kunt kopen?

Dus veel (x product) voor weinig €

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Misschien afval? Als je het tactisch aanpakt kan je er zelfs nog geld voor krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Lucht... weegt niks en kost een beetje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige lucht die je kunt kopen moeten mensen inademen en dat is niet goedkoop. Helaas deze keer geen goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kost eigenlijk alleen wat als je het laat inpakken.
Tasje eromheen??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Prana... LOL...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tasje eromheen en het is een ballon, dat komt wel weer in de buurt
AWM
14 jaar geleden
Ik koop perslucht onder druk om spulletjes schoon te blazen.
Bloedduur.
water uit de zee. kost bezinegeld om erheen te rijden.
Daarna kun je zoveel water vangen als je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, maar kan ook uit de kraan, scheelt benzinegeld. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaja en wij maar dijken bouwen, slepen jullie dat water er overheen, mooie boel, het moet niet gekker worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja schumi23 gelijk heb je:p
Alleen water uit de kraan kan lang duren. @ prana, ja wij maar dijken bouwen, we betalen immers allemaal belasting duz ja;) (:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en owja danke sehr for the + :)
piepschuim, kartonnen dozen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Konijnen natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Good thinking +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verder alles goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Cantare/Schumi
Bedankt -.^ @ Genj
hoezo? snap het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach nee, laat maar, het is goed.
Gestolen waar, maar dan moet je wel slim zijn. De regels zijn simpel "hoe meer je zelf doet, hoe minder het kost".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgerolt w.c. papier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ping-Pong balletjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevulde helium-ballonnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Chx;

Je mag mijn gebakken lucht wel overnemen voor een dubbeltje per kuub. Maar dan moet je wel de hele partij nemen, want het staat mij in de weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
afval zoals gft we betalen oms blauw aan verpakkingstax,en reinigiingsheffing waarna de ophalers er geld voor krijgen om de waarde die er in zit te vermarkten. Bijvoorbeeld, afhalen van een bak mmet potplantenafval vanaf €26, per ton,door de trommelzeef gehaald en potten gescheiden van composteerbaar afval ,waarbij de plastic bloempotten voor recycling aangeboden worden (tot 100 per ton) compost verkopen €50 per ton waarbij opgemerkt dat van orginel volume ca 30 % overblijft maar de massa nagenoeg gelijk blijft. dus inkoop -26 verkoop 100 +50