Omdat dit er niet aan toe gevoegd is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het geen zeep heeft & niet als doelstelling heeft om vuil in te sluiten, maar om in de haren in te dringen. De moleculen die hiervoor geschikt zijn zijn veel kleiner dan zeep moleculen. Deze zijn niet in staat om 'zeep folies' te vormen, en kunnen dus niet schuimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er geen zeepstoffen in zitten, en die zijn vaak agressief voor hoofd en haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat zeep ook alleen schuimt omdat men dat wil. Schuim heeft geen effect. Bij Shampoo enz. voegt men het toe, bij coditioner niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat conditioner uit creme bestaat en geen shampoo is.