Wie weet beroemdheden te noemen die lesbisch zijn?

Homo's zijn makkelijk te vinden, lesbiennes minder... tot nu toe heb ik:
Karin Giphart, Buffy, Ellen Degeneres, Irene de Kok, Ien Dales, Inge Diepman, Nelly Frijda, Marlene Dietrich en Claudia de Breij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Martina Navratilova
SuzyQ
Sarah Bettens
Yasmine
Tracy Chapman
Ann Wauters
Daniella Somers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ga hier eens kijken, daar staan meerdere beroemdheden in.

http://sites.nps.nl/jerome/templates/hetrozerijk/welcome.cfm?contentpage=/jerome/index.cfm/site/Hetrozerijk/pageid/1DD90A71-508B-E1CA-3A7073333FAA9FEE/objectid/63FE678D-D601-40DB-6FA0EE62DEEEF39E/index.cfm?c=RozeRijkArchief

of hier
http://lesbo.blog.nl/twitter/2009/03/12/jaja-lesbos-doen-ook-aan-twitter

Er zijn er meer dan je zou denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
marianne weber
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Shugar Lee Hooper.
14 jaar geleden
Jodie Foster

Toegevoegd na 8 minuten:
Claudia de Breij
Madonna, Angelina Jolie en jenny Shimuzu hebben met elkaar een lesbische relatie gehad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar op: http://www.holebi.info/phpnews/nieuws.php?action=fullnews&id=2341 en op:
www.lesbisch.startpagina.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Frédérique Spigt
Sinead O'Connor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die MarieAnne;

Ik kan nog Melissa Etheridge en Suzanne Klemann (Loïs Lane) aan het lijstje toevoegen.

Toegevoegd na 40 minuten:
Volgens mij is Grace Jones ook op zijn minst part-time lesbo.