Wat is een leuk afscheidscadeau?

Over een maand ga ik van baan veranderen wat betekent dat ik van een aantal kinderen (7-13 jr) en collega's afscheid moet nemen. Kunnen jullie me helpen bij het bedenken van een leuk afscheidscadeau? Zelf zat ik te denken aan een leuk (computer)spel voor de kinderen. Maar wat is dan leuk? Mag natuurlijk ook helemaal iets anders zijn. Voor mijn collega's ben ik nog helemaal blanco. Op het werk draaien we slaapdiensten, misschien daar iets leuks voor, een leuk boek ofzo?
Alle ideeen zijn welkom! alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en je werkt op een internaat ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoiets, een behandelgroep voor kinderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb altijd gedacht dat je een afscheidscadeau krijgt en niet geeft. Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als iemand iets krijgt, moet iemand anders het geven... ga er vanuit dat ik ook nog wel wat krijg ;) maar is een beetje een gewoonte...

Het beste antwoord

een leuke foto collage voor in de slaapwacht kamer als je tenminste leuke foto's hebt van de tijd dat je er werkte,of een gave wekker die koop je tegenwoordig in van die leuke gadget winkels.Een grote pot met snoep erin voor in de slaapwacht kamer.In computer spelletjes ben ik niet zo thuis voor kinderen,dat laat ik aan andere over.Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een leuke wekker is een goed idee! en mag ook een bordspel zijn, vind ik persoonlijk ook leuker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk!

Andere antwoorden (3)

Ik zou in ieder geval iets verzinnen wat een leuke herinnering is aan jouw persoon! Een afbeelding van jou met de kinderen op canvas ofzo? Voor in een centrale ruimte op de werkplek.
Is een leuke herinnering aan jou voor de kids, en niet al te duur op de site in de bronvermelding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het origineelste afscheidskado is een permanent afwezigheids-certificaat... Die maak je op een kaart, met je foto erop... En de tekst luidt: Dit is een permanent afwezigheidscertificaat... Zet daar twee hokken op, dat zijn makeringen voor uitzonderingen op de regel, dus als je nog eens bij de collega´s aankomt, dan moet je dat afstrepen/aankruisen... En dan is het pemanent afwezigheid van de afgebeelde persoon... Voordeel of nadeel is wel dat ze je daar dus nooit vergeten, want als je ooit langs zou komen, dan moet je dat wel op dat document aankruisen...

Dus kom aan met een PAC... permanent-afwezigheids-certificaat...

Pac hem beet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk idee +1
Een fotokwartetspel maken als afscheidscadea. Kan je tegenwoordig ook online doen en laten afdrukken.