levensecht oog (uit de kas), waar kan ik die vinden?

Zonder extra bloed te creëren!

Ik wil voor mijn opleiding een foto maken, waarbij het oog levensecht moet zijn. (dat bloed maak ik er zelf wel bij:-)).

Maar waar vind ik zo een oog?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het moet een fysiek oog zijn, geen plaatsjes, geen artikelen op het internet.
Ik moet het in mijn hand kunnen houden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor alles is goed, als ik het maar echt kan laten lijken. Met een lichtopstelling kan ik veel voor elkaar krijgen hoor. Net zoals mijn voeten, echt, maar toch ...
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-TBKJFW6P.jpg

Antwoorden (7)

" anatomie van het oog" even in typen op google
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit wat? Wel duur..vind ik.

http://www.anatomiemodel.nl/index.html?lang=nl&target=d95.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker wel duur. Maar leuk gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe duur is deze set?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze is E 146
ga bij het slachthuis langs en vraag er om.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gatver...
Rieneke1
14 jaar geleden
ja, maar iets anders weet ik niet te verzinnen, ogen zat daar :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies... koeienogen +1
Tja, haal een koeieoog
Worden op scholen ook wel gebruikt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me afzonderlijk een echt mensenoog in je handen te krijgen. Je kan natuurlijk wel opzoek gaan naar site's die deze ogen verkopen. Dát is al moeilijk.

Waarom zou je een foto van een oog nodig hebben voor je opleiding en waarom kan je dan geen plaatje kopieëren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe een oproep op een advertentiesite naar iemand met een glazen oog die dat jou een uurtje uit wil laten lenen voor jouw opdracht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4 Stuks koeienogen, in mooie pot!

http://link.marktplaats.nl/289962409