weet iemand hoe die docu van sbs uit ongeveer jaar 2000 heet, gaat over 2 meth junkies uit amerika,waren 3 delen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik heb weleens van dat soort afleveringen gezien, maar ik weet zeker dat dit niet in 2000 was. Dit ging over een homosexuele twintiger, een hele familie en volgens mij nog een stel die dit gebruikte.
Volgens mij was dit op SBS6

Zondag 28 juni, 22.50: Meth: de dodelijkste drug ter wereld
Over de hele wereld zijn er mensen verslaafd aan crystal meth. Deze drug zorgt ervoor dat de seksuele activiteit van iemand op een gevaarlijke manier toeneemt. Vooral homoseksuele mannen hebben hierdoor meer seks en nemen veel meer risico. De mannen laten zien wat 'Tina', zo noemen ze de drug, met hun leven doet en heeft gedaan.

Link2 BBC2 afgelopen augustus
Louis Theroux: The city addicted to crystal meth BBC 2
Reportage

waarin Louis Theroux straatarme dorpjes in Central Valley (Californië) bezoekt, waar het gebruik van het middel crystal meth groter is dan elders in de VS. In Fresno is vrijwel niemand te vinden te vinden die de drug niet gebruikt. Kinderen, huisvrouwen en bejaarden, iedereen gebruikt en de gemeenschap wordt verwoest door het gebruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de aflevering van 28-06 is niet de juiste. Dat was echt een alleenstaande aflevering. En daarin werd het verhaal verteld door verschillende mensen, niet door 2 specifieke mensen. (Heb de aflevering gezien...vandaar..)