wat is een goede engelse vertaal van: (zie dat bij uitleg).

wat is een goede engelse vertaling van:

hallo,

ik ben bezig met een kaft voor mijn boek, nu zag ik op u site een mooi plaatje wat ik daarvoor zou willen gebruiken.

het gaat om het volgende plaatjes: http://www.draconika.com/img/green-dragon.jpg.

mag ik met behulp van dit plaatje mijn kaft maken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Right-thinking and correct. One point.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry suus, zette m'n reactie op de verkeerde plek.
Not right-thinking of me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hi, is http://www.draconika.com/img/green-dragon.jpg copyright free?

Het beste antwoord

Dear madam , sir,

(even jezelf voorstellen !) My name is...., I am ...years old (vooral als je jong bent is dat relevant) and I have written a book for which I am momentarily designing the cover.

The picture that has caught my interest, is the following (link, maar als het effe kan een afbeelding van het plaatje), and I would like to ask for your permission to use this picture in my cover-design. Ofcourse I am willing to give proper credit to the designer of this original picture.

Please let me know if I am allowed to use this picture and with what restriction. Thank you in advacen for your kind cooperation.

Kind (of best) regards,
Naam en alle contactgegevens.

Het beste zou zijn als je ook nog wat van de inhoud van je boek en wat details over de publicatie en dergelijke zou kunnen vertellen. Voor een kleinschalig eigen beheer project kun je voor heel wat meer dingen toestemming krijgen dan voor een groot commercieel iets. Misschien kun je zelfs (een deel van) de tekst meesturen.

Veel succes !

Toegevoegd na 56 seconden:
Een hele lap tekst, maar engelsen zijn , zeker voor onze Nederlandse begrippen, nogal formeel ; het kan nooit kwaad daar rekening mee te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hello,

I am making a book and on your site I found a nice picture I would like to use for the cover. The picture I mean is this one: http://www.draconika.com/img/green-dragon.jpg
Could you please let me know whether I may use it?

Thank you very much in advance.

youris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dear sir,
I am working on the cover of my book and I saw a beautifull picture on your site which I would like to use for that cover.
The picture I'm talking about is (link) .
Is it alright that I use this picture?

zo...en dat met mijn steenkolenengels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prima vertaling, alleen beautiful moet met 1 l en allright met 2 !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de extra l van beautifull overbrengt naar alright en dat woord scheidt, is het nog beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://hyperdictionary.com/search.aspx?define=alright op deze woordenboek site, die overens meerdere woordenboeken tegelijkertijd lijkt te doorzoeken is het alright met 1 L, volgens mij is dat ook gewoon de enige correcte spelwijze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op: http://en.wiktionary.org/wiki/alright staat nog: Some use "alright" to meaning "fine, good" and "all right" to mean "all correct"; however, all use of the contracted term is considered nonstandard. Sommigen gebruiken "alright" in de betekenis van "okee, goed" en "all right" in de betekenis "alles is correct"; echter, alle gebruik van het samengetrokken woord wordt als niet standaard beschouwd.
Dear mr/mrs .....,

I'm writing a book, and at the moment I'm creating a cover for it. At your site I found a beautiful picture that would be great to use for my cover! It's this picture: http://www.draconika.com/img/green-dragon.jpg.
I think it's honest to ask you first, so hereby I'm asking you permission to use a little edited version of this picture for the cover of my book.

Yours faithfully,

[jouw naam]

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je geen winst gaat maken met je boek, wat ik me meen te herinneren van je vorige vraag, kan je daar zeker voordeel uit halen! Pas dan ook deze zin in aan het eind van de brief:

'I won't use the picture for commercial purposes, the book is only for fun.'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hello,

I am currently working on a cover for my book. I noticed a nice picture on your webiste, which I would like to use for the cover. The url of the picture is http://www.draconika.com/img/green-dragon.jpg. Can I please use this picture on the cover of my book.

Kind regards,

Youris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel!