Waar zijn straks de mooiste, gezelligste kerstmarkten?

In Nederland, Duisland en Belgie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Ik woon in het midden van nederland en er zijn vind ik 2 leuke kerstshows in de buurt. 1 is Eurofleur in leusden. De ander is Kampeerwereld Hendriks in Ermelo

Waar ik veel mensen over hoor is Dusseldorf. Schijnt erg groot en mooi te zijn.

Kijk zelf eens op kerstforum.nl!
In dit gedeelte staat alles over kerstmarkten en tuincentra's:
http://www.kerstforum.nl/forum/viewforum.php?f=9
Waarschijnlijk moet je wel eerst registreren maar dat is helemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
't Is niet echt naast de deur, maar in Nürnberg is de meest sfeervolle christkindl-markt die ik ooit heb meegemaakt, in de 8 jaar dat ik voor mijn werk in Duitsland was......Op een prachtig groot plein met Anton Pieck-huizen eromheen, en als het donker is, staat op de trap van de kerk een koor meerstemmig Kerstliedjes te zingen - het was bijna kitsj, zó overdadig kersterig.....maar dat mág van mij, in die tijd van het jaar.....De kroon op het geheel waren de dikke sneeuwvlokken, die neerdwarrelden in m'n Glühwein - maar dáár kan ik natuurlijk geen garantie voor geven....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede reclame-tekst +1
De deventer kerstmarkt is leuk. Op 19-20 december is de hele stad in Charles Dickens sfeer. In Duitsland ga ik het liefst naar Keulen. Is sfeervoller en gezelliger als Düsseldorf. Ook de kerstmarkt in de gemeentegrot in Valkenburg is erg gezellig en sfeervol.
14 jaar geleden
Keulen, Dusseldorf of Munster, wat dichterbij is Kleve (Kleef)

de Duitse zijn toch altijd net een stukkie echter vindt ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi,

In Dordrecht word rond die tijd de hele binnenstad verbouwd, hele mooie grote kerstmarkt met echt vanalles ook diverse acts en Gluhweinkraampjes. Vanuit de grote kerk die je kan beklimmen heb je een heel mooi uitzicht over de kerstmarkt vooral 's avonds heel erg leuk.

Speciale parkeerplaatsen waar je met een pendelbus word opgehaald.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het grootste overdekte winkelcentrum van Duitsland: Oberhausen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Keulen.
Maar denk ook aan Straatsburg (N-Frankrijk). Ook zeker de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederland is dat in Valkenburg.
Zie ook link. .
http://www.kerststadvalkenburg.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind de kerstmarkt in Kleve(Duitsland)ontzettend gezellig:het is buiten in een parkje met houten huisjes met echte kerstartikelen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet heel dicht bij, maar je bent er binnen 2 uur. Berlijn!! Plak er een paar dagen aan vast en je hebt een hele leuke tijd!. Heel veel kerstmarkten en de stad zelf is ook zeker de moeite waard. Via ryanair kan je al voor 5 euro vliegen.