Hoe is dit mogelijk?

Serieus - hoe krijgen ze dit voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Auto aan de achterbumper met een haak omhoogliften door een helicopter. En daarna weer laten vallen.

Toegevoegd na 18 seconden:
Nee dat was natuurlijk een grapje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sommige auto's hebben de neiging als de vol in de remmen trappen dat ze een buiging maken. Oftewel de neus komt naar beneden.
Bij hard remmen kan het dus gebeuren dat je met je neus van je auto onder de achterbumper van de auto voor je duikt. Bij voldoende snelheid een lange remweg kan het in theorie en nu ook dus in de praktijk gebeuren dat je dan de auto voor je weet te liften.
Is wel heel knap overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk geprobeerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je achteraf erbij moet zeggen dat het een grapje is, is het per definitie niet grappig.

Andere antwoorden (4)

Drie factoren maakten dit mogelijk: Genoeg toeval en voldoende snelheid en goed fototoestel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met fotoshoppen

Toegevoegd na 30 minuten:
wat ik bedoel is:

geloof niet alles wat je ziet ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is denk ik geen Photoshop hoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje lastig met live beelden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ''live'' in deze foto kan NIET gefotoshopt zijn? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zeg ik niet, maar het lijkt me allemaal een beetje te realistisch voor een Photoshop..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welkom in 2009
De middeslte auto komt hard aan rijden waarna hij hard remt, de achterkant komt een beetje omhoog. ondertussen rijd de achterste auto vol achterop de middelste (en schuift als ware eronder). De voorste auto staat op de rem. en zo wordt de middeslte omhoog gelanceerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is tot nu toe het enige juiste antwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt! Dat antwoord wou ik ook geven, alleen eerst ff checken of het er al bij stond :) Helaas nog geen niveau 2, anders was het +1 geweest!
De achterbumper van de staande auto wijst omhoog, dat houdt in dat de auto erachter er onderdoor is gekropen. (zie motorkap achterste auto).
De staande auto kan niet verder door vallen, want de achterste houdt hem tegen.
Terug kan ook niet vanwege de voorste.