Gaat the two towers precies door waar film 1 was gestopt?

ik heb gister deel 1 van lord of the rings gezien. en ik overweeg deel 2 te kijken. maar gaat deel 2 precies door waar film 1 is gestopt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja

Toegevoegd na 5 minuten:
Lord of the rings is gefilm als trilogie.
Dus bij het maken wisten ze al dat het uit 3 delen zou bestaan.
Het is dus niet zo als bij sommige films dat het vervolg altijd slechter is dan het eerste deel.
Als je van Lord of the Rings deel 1 heb gezien en je wilt weten hoe het verhaal afloopt, moet je ze echt alledrie zien. Zijn zeker de moeite waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zeker de moeite waard deel 2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat tof voor je dat je ze nog niet gezien hebt.
Alle drie kijken, ze zijn fantastisch.
en ja deel 2 gaat verder waar 1 ophield en 3 waar 2 ophoud.

geniet ervan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijkheidshalve moet ik melden, dat ik deel 2 maar niks vond. Teveel gevechten zonder verhaal. Deel 3 was wel weer beter. Je kunt deel 2 zonder problemen overslaan als je in tijdnood zit. Ik ben misschoien bevoorooordeeld, want ik vind Iliah Wood een een beetje een zuiger in zijn zol van Frodo.