Kun jij je huis in gespiegelde versie inbeelden?

Vaak zijn woningen gespiegeld aan elkaar, neem aan dat iedereen dat fenomeen wel kent. Maar kan jij je voorstellen hoe je leeft in je gespiegelde versie, ben je niet al volledig gewend aan je eigen huis?

Ofwel kan jij je inbeelden hoe je huis er gespiegeld uitziet, in het totale plaatje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Het beste antwoord

Ha, die Lotus;

Aangezien de huizen van mijn buren qua indeling gespiegeld zijn aan het mijne kan ik me daar een goed beeld van vormen, maar door de andere plaats en vorm van de ramen is de lichtval wel weer heel anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Daar zou ik geen enkele moeite mee hebben. Elke draai in het huis wordt 180 graden tegelijk als nieuw en als zeer bekend ervaren....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kom regelmatig bij m'n buurvrouw over de vloer, die in een gespiegelde versie van mijn huis woont.
het is al snel erg vertrouwd.
14 jaar geleden
Ja is simpel hoor... Elke iemand met een beetje technisch inzicht moet dat simpel kunnen...
Tip, begin voetje voor voetje en stel je een spiegel voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem, ook al zijn in mijn straat de huizen niet wederzijds gespiegeld.

Maar misschien is dit geometrisch voorstellingsvermogen iets dat mannen zonder problemen kunnen, terwijl vrouwen er grote problemen mee hebben? Dat vrouwen het alleen kunnen als ze vaak bij de buren over de vloer komen, die een gespiegeld huis hebben?
14 jaar geleden
Ik heb het bij mijn ouders thuis ook gehad. Daar was ik zo gewend aan de indeling. Dat als ik bij de buren op bezoek was, die precies gespiegeld waren ik helemaal niks kon vinden. Zelfs de locatie van de wc was voor mij een raadsel.
Na een aantal bij de buren op bezoek te zijn geweest. Vervaagde dat al vrij snel en was ik ook gewend aan de spiegelde versie van het huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, heel eenvoudig! Ken het huis van buren redelijk goed!