Waarom zijn de deuren van hotel's meestal een draaideur?

Toegevoegd na 25 minuten:
INGANG

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha, de ingang..sorry heb mn antwoord bewerkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet meer, in nieuwe hotel alleen nog maar schuifdeuren.

Het beste antwoord

Om temperatuur in het hotel onder controle te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarvoor zijn schuifdeuren beter. En die zie je dan ook tegenwoordig veel meer in hotels. Draaideuren hebben een nevenvoordeel tegen criminelen.
Maar tegenwoordig wint de schuifdeur in moderne hotels.

Andere antwoorden (5)

voor het gemak.
ingaande personen hoeven zo niet te wachten op uitgaande personen.
14 jaar geleden
Nee hoor, ik heb nog nooit een draaideur als kamerdeur gehad.

Toegevoegd na 7 minuten:
ohw de ingang :-p :
Zodat je niet met je handen vol koffers moet prutsen om een deur te openen, deur open houden en dan je koffers er door heen moet trekken...erg onhandig.. met een draaideur kun je gewoon doorlopen en heb je je handen niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies +1
Om draaideur criminelen buiten te houden?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hiihihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet HiHi en niet grappig. Het is namelijk precies een van de belangrijkste redenen. Veelal heeft de receptionist een knopje waarmee de draaideur kan worden geblokkeerd.
bedoeld voor doorgedraaide mensen om vervolgens tot rust te komen in het hotel hihihihi enige vraag hoe kom je erop.Ik zou het niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weinig warmte verlies,en het gemak van elkaar kunnen passeren zonder op elkaar te hoeven wachten.