Wie geeft hier wel eens een minnetje zonder het te onderbouwen?

En waarom?

Toegevoegd na 24 seconden:
De vraag Wie hoeft niet beantwoord te worden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik deel wel minduipjes uit, maar dan zet ik er ook een reactie bij. In die reactie staat niet altijd dat ik het minduimpje heb gegeven, maar dat is een conclusie die gemakkelijk getrokken kan worden.
Overigens is een minduimpje alleen op z'n plaats als er een antwoord wordt gegeven dat helemaal niets bijdraagt. Ik krijg zelf met name minduimpjes omdat ik een antwoord geef waar een ander het inhoudelijk niet mee eens is, daar heb ik toch wel een forse hekel aan.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ikke.... Gewoon omdat ik het dan zo'n achterlijk antwoord geef dat ik niet de moeite neem te onderbouwen, maar niet zo vaak....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*schaam* Ik heb het weleens gedaan... simpelweg omdat het antwoord zo kwetsend/stom oid was dat een minnetje genoeg zei, uitleg vond ik niet nodig.

Meestal geef ik wel een motivatie, waardoor de ander zich dan weer kan (en mag) verdedigen. Op een mening antwoord zal ik geen min geven. Zelfs niet als het totaal botst met mijn mening. Tenzij het antwoord erg slecht is onderbouwd , dan weer wel een min..

Maar ik geef liever een plus voor een mooi/duidelijk/humorvol antwoord. Positief blijven :-)

Ikzelf vind het vervelend om minnetjes te krijgen zonder een motivatie. Vooral als ik ervan overtuigd ben dat mijn antwoord gewoon goed is of als ik ergens een persoonlijke visie op geef. Als ik zelf al weet dat mijn antwoord fout is of ik geef in een sarcastische bui een antwoord, dan accepteer ik het al meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Je verwoord precies wat mijn redenen zijn voor een -.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cindy, goede tekst van je. Fijn dat je liever een plusje geeft Hou van het positieve in de mens. Dus bij deze +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt!
Onze minkukel(s).....
Bij tijd en wijlen aktief, en ook als zodanig vast te stellen als ieder antwoord be'min'd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het 1 keer per ongeluk gedaan, omdat het net 1 van mijn eerste dagen was en ik nog niet zo handig was met de site.

Ik hou niet van minpunten geven en hou van het positieve om mensen een plusje te geven, en als ik het er totaal niet mee eens ben reageer ik gewoon niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
En als ik een - punt krijg vraag ik in de reactie om een motivatie, maar dat doen ze dan niet. Wel kan ik waarderen als iemand het dan wel doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He Bart, dankjewel u2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@lora, dat antwoord van jou kan niet, want tijdens je eerste dagen op GV kun je helemaal nog geen duimpjes uitdelen. Daarvoor moet je eerst minimaal 100 punten hebben.
Dus moet je toch wel wat verder gevorderd geweest zijn tijdens het uitdelen van je minduimpje dan een paar dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog maar 2 weken hier en heb al veel punten, waarderingen en beste antwoorden gekregen. Met hoeveel dagen kan je dan volgens jou de eerste - duim uitdelen? Dan is het die dag. Je kan nakijken wanneer ik lid ben geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@lora, excuus, het was niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen. Ik ben hier nu 2 maanden en weet dat het bij mij meer dan een paar dagen duurde voordat ik de 100 had bereikt. Die beste antwoorden kwamen niet gelijk de eerste dagen. Dus sorry dat ik het bij jou verkeerd heb gezien. (heb je ook geen minduimpje gegeven :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@gootje geeft niets. Ben blij je dat nog een reactie hebt gegeven. Als ik je de volgende keer bij een vraag tegenkom geef ik je een plusje voor je eerlijkheid. En het positieve van dit verhaal is dat we elkaar niet meer vergeten.
Over het algemeen genomen de minderheid hier..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe het geregeld, meestal spreekt het toch wel voor zich waarom en als dat niet zo is kan ik er altijd nog wat bij zetten.

Verwar dit overigens niet met lukraak minnetjes uitdelen, dat doe ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijk gezegd geef ik nooit minnetjes ,je krijgt er zo'n goed of fout gedoe door.iedereen doet zijn best om antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit, als ik een - geef vertel ik ook waarom.
Meestal geef ik bij + ook een reactie, maar daar niet altijd.
Maar ik geef bijna nooit een - wat win ik ermee om iemands antwoord af te kraken, leven en laten leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het wel eens per ongeluk gedaan in het begin maar gaf dat dan ook aan in een reactie. Ik geef vaak plusjes om niet onderbouwde minnetjes of mijns inziens volkomen onterechte minnetjes te compenseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan nog niet stemmen, maar ik heb wel het gevoel dat ik dat af en toe zou doen. Er zijn antwoorden die niets te maken hebben met de vraag, die zeer duidelijk alleen gegeven worden om een puntje te vergaren of om een ongefundeerde mening te vertolken. Daar heb ik geen respect voor en dan hoef je m.i. ook niet de moeite te nemen om dat te verklaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan nu een plusje voor je. Kun je binnenkort ook alle duimpjes uitdelen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank @ allen :-) ben er nu bijna
Ik.
Als het echt een onzin antwoord is die echt nergens op slaat.
Van die antwoorden die gegeven worden omdat het een punt op levert. (alsof je daar rijker van wordt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige antwoorden is het zo duidelijk waarom die een min verdienen, dat ik geen onderbouwing hoef toe te voegen.

Ik heb ook wel eens een min gegeven, wilde toen die min uitleggen, maar kwam erachter dat mijn reacties op waren...
14 jaar geleden
Ik doe dat weleens.
Ik geef geen minduimpjes als iemand een antwoord heeft gegeven wat niet helemaal goed is, maar waar diegene duidelijk wel zijn best voor heeft gedaan.
Ik geef wel eens minduimpjes als er een antwoord staat wat kant noch wal raakt en m.i. puur is neergezet voor het verzamelen van punten.
Dan zie ik ook echt het nut van een onderbouwing niet in.
Overigens geef ik ook vaak plusduimpjes zonder te vermelden dat ze van mij zijn. Want waarom zou ik bij ieder plusje moeten melden dat het van mij komt. Ik zet het er eigenlijk alleen bij als ik er ook een onderbouwing bij zet, maar heb hier ook niet altijd zin in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik, al 3X.

Toegevoegd na 6 minuten:
O ja, bij een minduim druk ik ongelezen op de plus, en geef vaker geen reactie daarbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef ook wel eens min-duimpjes zonder onderbouwing. Maar vaak is het dan wel duidelijk dat het genoemde antwoord fout is of niks met de vraag te maken heeft. Als er om een reden word gevraagd geef ik die altijd.
Bij iets minder duidelijke minnetjes geef ik gelijk een motivatie erbij.
Nutteloos minnen is niet leuk en oneerlijk tegenover degene die moeite heeft gedaan een goed antwoord neer te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens zo iets gedaan door het m.i. onbeschofte antwoord van iemand,zonder het te motiveren! Schaam schaam.