Hoe is te voorkomen,dat een metalen brillenmontuur oxydeert?

Toegevoegd na 36 minuten:
Vacuum verpakken of vet is geen optie,aangezien het ding de hele dag op m'n hoofd staat.
Zou het met één of ander goedje schoongemaakt moeten worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Het beste antwoord

Kun je niet voorkomen, tenzij je hem overspuit, ik zou dus volgende keer voor titanium gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vacuun verpakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar als je je hoofd vacuüm verpakt, dan gaat het ademhalen lastig worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hoofd kan je beter niet inclusief bril vacumeren.
Je kunt alles wat kan oxideren licht insmeren met vaseline of speciaal vet ook kaarsvet en was kan je gebruiken hiervoor. Het gaat erom dat je het lucht dichtmaakt. Wel op gezette tijden herhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of gewoon verven. Met een niet al te lucht open verf dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien door de volgende keer een montuur te kopen,waarmee dat niet kan gebeuren. Ik zou toch ook even terug gaan naar de opticiën.