Waar kan ik een afbeelding die ik op internet heb gevonden, op canvas laten drukken?

Het gaat dus niet om een foto, maar een plaatje zeg maar. Heb al bij verschijnende site's geprobeerd maar het kan niet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat zal dan waarschijnlijk liggen aan de kwaliteit van het plaatje. Plaatjes die je van internet haalt, hebben doorgaans 72dpi en als je die wilt laten afdrukken, dan krijg je bij de meeste afdrukcentrales van foto's al te horen dat de afdrukken een matige kwaliteit krijgen.
Aangezien canvas iets duurder is, denk ik dat ze daar plaatjes van te lage kwaliteit gewoon weigeren om problemen met ontevreden klanten te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De diverse aanbieders (zoals www.canvassite.nl) vereisen geloof ik iets van 300 dpi. Dat is ook hard nodig om er een beetje een fatsoenlijke print van te kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.herinneringenoplinnen.nl , daar hebben wij zeer goede, en vooral servicegerichte ervaringen mee!