wat moet ik doen op mijn feestje?

ik ben een meisje van 14. ik was vorige maand jarig en ik geef dit weekend een feestje, maar ik weet niet wat ik moet doen. ik nodig 3 vriendinnen uit van allemaal ook 14 jaar
wie heeft er een goed idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

- Truth or dare, leuk met 14 jarige meiden onder elkaar.
- Huur/brand wat enge films, bak flink veel popcorn, scharrel denkentjes of een groot dekbed bij elkaar en ga gezellig onder de dekens zitten bibberen van angst.
- Discobowlen
- Avondje tutten, elkaar opmaken en daarna leuke/gekke/mooie foto's maken als een echt model.

Oh ja en alsnog gefeliciteerd! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Party&co maybe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je voor het idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah,
Thanks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij hebt n duimpje
ik niet!!
gourmetten en daarna party and co ,veel plezier!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bah, net te laat met aanvullen:s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je voor het idee!
gewoon een meisjes filmavond lekker op de bank tot diep in de nacht films kijken ondertussen veel snoep popcorn en frisdrank :P gewoon een chill feestje maken waar ze er nog wel meer van willen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerst samen chocoladebonbons maken of chocoladefonduen.
Dan karaoken , films kijken , maffe spelletjes doen

Toegevoegd na 2 minuten:
en al klikt het misschien gek
als iemand van je familieleden een speurtocht wil uitzetten, waarbij je alles vindt (of hints) voor dat gezellige avondje dan kun je in het donker nog pret hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je voor het idee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik dan?:(
"Zakdoekje leggen"

Haha, nee, ik zou je een leuk gezelschapsspelletje aanraden. Party & co is prima geschikt.
Ook het huren van een stapeltje films is leuk.
Lekker roddelen doet het ook altijd goed.