wat is de gemiddelde poeptijd van de nederlander?

ik ken iemand die voor zijn groteboodschap 30 minuten op de wc zit. ik vind dat schocking wat doe je daar 30 minuten. ik ben met 2 minuten klaar.
wat is de gemiddelde tijd van de nederlander per dag op de wc. bestaat daar een lijst van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
9.8K

Het beste antwoord

hahahaha wat een leuke vraag zeg,ik denk dat het veel te maken heeft met wanneer iemand beslist om de grote boodschap te gaan doen:ga je als je denkt,ik kan denk ik wel(dan zul je langer zitten,even lekker boekje lezen)of als je pas gaat als je ECHT moet....dan ben je zo klaar want dan is alles al ingedaald hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Dat is exact 6 minuten en 18,34 seconden,zonder broek naar beneden en afveegtijd meegerekend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar ligt nog een totaal onontgonnen gebied voor een doctoraal-studie sociologie... Laat je de kaas niet van het brood eten en ga dat zo snel mogelijk doen, Nederland zit hierop te wachten...

Het antwoord dat je vind zou goed 4 minuten 23 seconden en 41 honderdsten kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL. Leuk afstudeerproject... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook zo lekker belangrijk dit....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geldt voor veel afstudeerprojecten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha das waar..
itsme
14 jaar geleden
je bedoelt waarschijnlijk 'doctorrectaal'
De tijd die je nodig hebt om een sigaret of sjekkie te roken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn mensen die veel moeite hebben met poepen dus die zullen zeker lang werk hebben. er zijn ook mensen die van dat moment een relax moment maken. een boekje mee, de krant, de leesmap en even lekker ontspannen. dus het hangt af van hoe makkelijk/moeilijk het gaat bij je, of hoe graag je je gewoon even terug trekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan hoeveel all bran flakes ik de volgende dag heb gegeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps volgorde van de dingen doorelkaargehaald :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat maar niet bij het poepen doet: eerst poepen dan broek omlaag!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gouden tientje poept in het voren.
Soms wil de poep niet uitkomen, dan moet je toch gaan wachten tot ie uit is. anders voel je je niet prettig..!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen hebben ontspanning nodig, anders lukt het niet. Een spelletje bubbel break op je telefoon helpt dan, of lees de krant. Tsja, dan duurt het allemaal wat langer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5 tot 10 minuten, soms langer, afhankelijk van de lectuur die je op dat moment bij je hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe altijd even gauw de deur van mn winkel op slot, dus zorg dat ik zo snel mogelijk klaar ben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan, als ik moet als ik op mijn werk ben, dan ben ik er in een minuut wel mee klaar.
Ben ik echter thuis, is de Donald Duck of de Sportweek net gekomen... tja, dan wil het wel eens wat langer gaan duren.
Het is nu eenmaal de meest rustige plek in huis om te lezen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanwege een ziekte soms wel een half uur.
En soms 10 keer 2 minuten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Varieert per dag en wat je gegeten hebt.
Na de bruine bonensoep gaat het allemaal een stuk sneller.

Maar op je vraag te komen, ik neem aan dat je wil weten of 30 minuten erg lang is.
Als 30 minuten echt nodig zijn om te poepen kan het zijn dat die persoon last heeft obstipatie. Dan is het handig als je een (stille) hint kan geven dat hij/zij misschien toch maar even langs de huisarts moet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"... the average person spends 11,862 hours in the bathroom, (Not counting the people who frequent Taco Bell. Including them would have blown the curve. Pardon the pun.), over a lifetime. For those of you bad at math, that's one year, four months and five days. On the toilet."

Nu nog ff delen door 't gemiddelde aantal jaren dat je leeft en door 365,24; dan heb je de gemiddelde tijd per dag.