kan ik een bouwvergunning verlenen voor een uitbreiding van een woning als de woning nog niet bestaand is?

mijn collega heeft een bouwaanvraag gekregen voor een uitbrieding woning en het is nog niet bestaand.
het is eerder een vergund was voor de woning en daarna krijgt hij nog aanvraag voor dezelfde woning als uitbreiding.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
AWM
14 jaar geleden
Sorry, maar dit is echt wartaal. En alleen de overheid kan bouwvergunningen verlenen, of ben je een ambtenaar?

Antwoorden (2)

Als de bouwvergunning voor de woning al gegeven is en de aanvraag voor de uitbreiding komt voor de woning is opgeleverd zie ik het probleem niet.
Het risico op fouten die gevaar kunnen opleveren lijkt me kleiner als ze er nu al rekening mee kunnen houden nu de bouw bezig is of nog moet worden begonnen.
Straks wordt het nodeloos duurder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Collega jou gekregen dus niet jij verlenen kunnen, hij wel mischien. Hoop voor iedereen collega beter schrijft kan als jouw.