Waar kan ik het beste plassen voor de minste spetters?

Als ik sta kan ik dan beter in het water mikken of echt op het steen van de wc zelf?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

zitten en anders met fe rand mee pissen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Je kunt het beste gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga zitten, dan spat het niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je gaat zitten, spettert het niet.

Wil je toch staan, mik dan in het water. Het maakt veel meer herrie, maar minder spetters.

Heb je het nooit geprobeerd, staand plassen met korte broek? Dan merk je het verschil direct.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rota,ik heb altijd het idee gehad dat je dat met je piemel moest doen! Maar met korte broek gaat het dus ook?
Als je zittend gaat plassen is de valenergie door de lagere hoogte minder, waarmee de reactie (spetteren) ook minder wordt.
Kleine actie= kleine reactie
Actie = reactie
Grote actie= grote reactie

Tevens is zittend plassen minder belastend voor je prostaat, en je behoud droge knieën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik plas altijd staand,gewoon in het water mikken,de minste last op spetters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk, dat je dat als man, het beste zelf even uit kan proberen, zo moeilijk is dat toch niet om dat zelf te zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nuttige tip. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed hè :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijk heb je... Ik begrijp de vraag ook niet. Als je in de regen loopt, kun je toch ook bepalen of het hard of zacht regent?
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@toet, lol ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus het antwoord zou moeten zijn: ''buiten in de regen'' (gezien de hoofdvraag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje, Dat kan ook, de vraag is inderdaad WAAR?
Ik zal het taboe maar ter berde brengen maar van de 10x staand plassen, sproei ik tenminste 2 keer alle kanten op en heeft vaak het toilet als paraplu gediend. Dus beter zitten voor mij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aks je al mikt raad ik je aan zover mogelijk van je af te mikken. Dus op het steen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga zitten, dan heb je dat probleem niet. Hang anders een urinoir op, heb ik ook gedaan voor mijn partner. Ben je gelijk van het gezeur over die wcbril af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een wc ga je zitten, daar is hij voor. Als je wilt staan hebben ze een urinoir uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens in je broek,gegarandeerd spettervrij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staand plassen is macho en erg vies. Wat je ook doet, het spettert toch alle kanten op.