Enkele tienduizenden als ie helemaal tot de rand vol moet.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

20 in de meeste gevallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je het spreekwoord bedoelt!! Je bent een nagel AAN mijn doodskist. Als je het letterlijk bedoelt, dan zijn het er 4 per zijkant en 2 aan het hoofdeinde, en twee aan het voeteneinde. Dit om het deksel erop te schroeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als elke sigaret er een is tot nog toe zo'n kleine 400.000.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20 nagels
10 aan de voeten en 10 aan de handen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zitten geen nagels in een doodskist.Dat is doelbewust niet gedaan voor het verbranden.