De eerste spiegels waren van metaal (koper of zilver). Ik vermoed dat ze al bestonden voor dat men kon schrijven.
Van veel dingen weten we om die reden niet wie ze heeft uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat was deze meneer.
Hij heette 'Narcissus'.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Dat was Narcissus... Hij zag zichzelf in het water gespiegeld en werd verliefd op zichzelf... enz enz...

Nee het is niet bekend wie dat uitgevonden heeft... Dat was in ieder geval voor de tijd van een patent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik was eerst! ;)
De heks van Sneeuwwitje?