Wasje gedraaid in de wasmachine, komt het eruit met allemaal vlekken (lijkt op vet) wat is dit en wat is er aan te doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je te veel waspoeder gebruikt kun je een soort van witte vlekken in je kleding krijgen. Maar in een wasmachine hoopt zich ook vetluis op. Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet als het op je wasgoed terecht komt. Vetluis is te verwijderen door de wasmachine zonder was (dus leeg) met een flinke schep soda op 95 graden te laten draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Iets in een broekzak laten zitten.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad af en toe een kookwasprogramma draaien met een lege trommel. En ook de rubberen rand van het deurtje goed schoonmaken, daartussen verzamelt zich veel vuil. Daar kunnen ook de vlekken vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen antwoord op de vraag maar ben wel erg blij met de tips die gegeven zijn!! Ik heb er ook last van.