Hoe kun je krassen van je scooter afhalen

Ik heb een blauwe peaugot v-clic of zo iets

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

op tel sell promoten ze een middel om krassen te verwijderen. Ik weet niet of je metalen of plastic kappen hebt. Of dat middel werkt heb ik geen ervaring mee.
Als je metalen kappen hebt en de krassen zijn niet al te diep kom je een heel eind met turtelwax

Toegevoegd na 46 seconden:
kan ook turtlewax zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cleaner werk perfect als de krassen niet te diep zijn! Alleen daarna wel even in de wax zetten om de lak te beschermen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Commandant 4 werkt goed tegen (oppervlakkige) krassen.
Dan moet je alleen wel een hele oude verweerde lak hebben. Is je lak voor de rest nog goed, dan Commandant 5 of 7 gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PINDAKAAS ER OPSMEREN .