Vieren van 65e verjaardag

Met de 50e verjaardag van iemand heb je Sara en Abraham om iets leuks te doen.
Bestaat er ook zo iets als iemand 65 wordt ?
Of heeft iemand een leuk idee

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.1K

Het beste antwoord

Zet in plaats van een Sara een hele grote cheque in de tuin met daarop het bedrag dat de jarige aan AOW per maand gaat ontvangen. Kun je zelf maken van karton.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je zou iets leuks kunnen rond Willem Drees.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een AOWer in de tuin zetten. Hoe die er uit moet zien kan je zelf wel bedenken,misschien een mannetje met een grijze baard(bij vrouwen gaat dat niet zo goed) Krom ruggetje of zoiets. Er zijn legio mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een pop met de afbeelding van de persoon achter de geraniums
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is er niet iets vergelijkbaars als Abraham en Sara. Officieel ga je met je 65e met pensioen en vanaf dat moment krijg je AOW. Velen zijn echter al lang met pensioen en sommigen werken gewoon door. Ik ken de situatie natuurlijk niet, weet ook niet of het over een man of vrouw gaat, maar als je iets grappigs wil neerzetten/ophangen/versieren dan zou ik het thema ''levenslange vrije tijd'' die in het verschiet ligt kiezen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bijgaand een voorbeeld-AOW/VUT-bord als het een echtpaar betreft waarvan er één met pensioen gaat