Wat mij betreft niet. Je kunt ook een orgasme hebben in omstandigheden die verder tamelijk ongelukkig en onbevredigend zijn.
Echte intimiteit tussen partners, dat is wel geluk. En als daar soms een orgasme aan te pas komt, dan zijn dat bonuspunten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Misschien op dat moment,maar het is wel een ervaring,die snel weer verdwijnt. Mijn idee van toppunt van geluk is toch iets wat permanenter is zoals b.v. een goede relatie met je vrouw en kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt helemaal af van de persoonlijke ervaring.

Voor mij persoonlijk was mijn toppunt van geluk de geboorte van onze tweeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een orgasme is een hoogtepunt bereikt door een fantasie of droom met of zonder seksuele handeling. Een orgasme is een ontlading van opgebouwde spanning.
Geluk heeft voor mij niets te maken met het al dan niet ontladen maar met intimiteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, diepe verliefdheid is voor mij het toppunt van geluk. Orgasme is wel prettig , zeker als het met die diepe verliefdheid samen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel een hoogtepunt, maar geen toppunt.
Het is alleen van geluk afhankelijk als het je maar spaarzaam overkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, zeker geen toppunt van geluk. Een orgasme kun je ook bereiken door een vlugge handeling terwijl je je niet gelukkig voelt. Je voelt je daarna hooguit eventjes ontspannen en een klein momentje van geluk, maar dat ebt snel weer weg.
Het toppunt van geluk is voor mij de gezondheid, liefde en harmonie tussen mij en mijn man en kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geluk afhankelijk is/zou moeten zijn van je orgasmes mis je een hoop in dit leven.