Waar kan ik 1 A4 envelop kopen?

En dan bedoel ik 1 envelop, niet gelijk een pakket van weet ik het hoeveel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
6.9K

Antwoorden (10)

Bij ons kun je die gewoon in de boekhandel krijgen. En anders bij een postagentschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze A4 enveloppen kun je bij een kantoorboekhandel kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Postkantoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad +1
Bij elke boekhandel,maar niet bij zaken als b.v. de Hema of V&D!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is niet zo. Niet elke boekhandel! Je hebt boekhandels die vooral leesboeken verkopen. Deze verkopen vaak wel tijdschriften, kalenders en agenda's, maar zeker geen losse enveloppen. Hiervoor moet je echt naar een kantoorboekhandel. Deze verkoopt materialen als schrijfwaren, losse enveloppen in alle soorten maten en kleuren, ordners etc.
Bij de Primera..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bruna heeft ze per 5
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KLopt, voor €1.95
plus (supermarkt) 20 stks per pak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij. Er worden alleen wel verzendkosten in rekening gebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
loop even een computerwinkel binnen. En vraag even bij de kassa. Misschien hebben ze wel eentje voor je. Of bij een basisschool in je buurt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij, voor Euro 1.50 inclusief verzendkosten (binnen Nederland).