Klinkt raar maar wat is een 8 pack ik ken wel six pack maar nooit gehoord van 8 pack

Mensen zijden dat ze een 8 pack hadden nu is de vraag hoe ziet dat er uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (4)

Hetzelfde als een sixpack, het heet namenlijk wel een sixpack maar hij heeft 8 blokjes dus noemen sommige mensen het nu een 8 pack
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ziet er hetzelfde uit als een sixpack maar dan met 8 blikjes/flesjes ipv 6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een sixpack en 8pack is het zelfde alleen hebben mensen die een 8 pack hebben nog de onderste Buikspieren extra getraind waardoor die meer zichtbaar worden en zo krijg je er 2 blokjes bij en Heb je een 8pack
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk mens heeft een 8-pack, het zit gewoon verborge onder een laagje vet waardoor je er alleen maar een paar kunt zien. Vroeger toen ik jong was en bijna geen vet had, had ik een 8-pack.