Wie doet de stem van SpongeBob (nederlandstalige versie) in de nickelodeon tekenfilms

Ik zou wel eens willen weten wie zo'n irritante stem kan hebben

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga je er van uit dat die in het echt ook zon stem heeft? Lijkt me niet nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Dat wil ik ook wel eens weten. Irritant is het inderdaad!

Antwoorden (2)

En ik heb het al gevonden:
Lex Passchier

Toegevoegd na 8 minuten:
En nog een foto van hem:

Toegevoegd na 1 uur:
Als je er lang naar kijkt en je stelt je de stem van spongebob voor, dan begint hij erop te lijken vind ik... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lex Passchier speelt de stem van spongebob
maar het is niet zeker of dat de nederlandse stem is