als een man is omgebouwd tot vrouw en valt op vrouwen, is hij/zij dan lesbisch of hetero?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (3)

Hetero denkik wanr het is van oorsprong een man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een vrouw op vrouwen valt dan is zij lesbisch.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dat moet ik voor sommigen misschien even toelichten: Iemand die zich om laat bouwen doet dat omdat hij of zij innerlijk zich van het andere geslacht voelt dan het uiterlijk er van nature eruit zag. Hij was op het oog een man, maar van binnen is zij altijd een vrouw geweest. Velen weten dat van jongsaf aan al. Na de operaties is zij ook uiterlijk een vrouw geworden, en klopt alles.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een + en daarbij wil ik toevoegen dat het toch vaak op een tegenvaller uitloopt. De vrouw die man was , wordt meestal niet erg vrouwLIJK , niet qua uiterlijk . Tenzij hij een mooie thaise jongen was.
Eén en ander ontaardt toch in een diepe identiteits crisis. Mensen proberen uiterlijk te veranderen wat zij toch innerlijk zouden moeten kunnen veranderen. Maar dat is een teken des tijds , op vele gebieden.
Ik oordeel zelden maar ik vind omgebouwde vrouwen meestal niet erg goed in hun vel zitten. En ik ken er meerdere .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha en nu ik het er toch over heb, ik zou graag een vrouw zijn geworden :-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus toch lesbisch
Over het algemeen laten vrouwen in een mannen lichaam zich ombouwen, althans zo ervaren zij dat. De vrouwelijkheid wordt dan bepaald door de psyche en niet door het lichamelijke. Geaardheid is ook grotendeels psychisch en deela hormonaal geregeld ( niet lichamelijk) dus vanuit dat opzicht bekeken is ht gewoon een vrouw die op vrouwen valt en lesbie dus. Als ze al is omgebouwd klopt het ook lichamelijke zin! Hopelijk kun je je vinden in deze redenatie! Groet