Wat als je huidige partner met wie je, je leven wilt delen was gestorven voordat jij hem kende?

In mijn ogen had ik dan genoegen moeten nemen met minder. Dit is de beste keuze die ik heb kunnen maken. Was mijn partner er niet geweest had ik vast genoegen genomen met minder omdat ik niet beter weet.

Zien jullie het zo ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Dan was ik vrijwel zeker een andere leuke man tegen gekomen om dáár mijn leven mee te delen. Dan had dat er wellicht wel iets anders uitgezien, maar ik had vast wel net zo gelukkig kunnen worden. Er zijn meer leuke mannen op de wereld dan toevallig alleen die éne hoor. Al zou ik die nu nooit meer willen ruilen. Een relatie is tenslotte voor een heel groot deel wat je er zelf van maakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nee, Ik geloof niet dat mijn partner de enige man is waar ik zoveel van kan houden als ik nu doe. Ik ben hem tegengekomen. Ik geloof dus niet dat het een keuze is maar het overkomt je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van levenspartners zijn er veel meer dan je zou denken.
Natuurlijk is er niet slechts een!
Stel je verhuist naar Frankrijk, dan zal je daar ook een levenspartner tegen komen.
Of je komt er een tegen hier in ons land en hij is al bezet?
De echte waarde van een levenspartner moet je opbouwen.
Na de verliefdheid, komt de echte liefde, en dat kan uitgroeien naar iets heel moois.
Zo mooi dat je denkt dat hij de enige is van de hele wereld.
De beste , de mooiste, de liefste enz.
Maar in feite heb je (jullie) dat zelf gecreeerd.
Door je open te stellen voor de liefde van de ander.
Maar het kan net zo goed iemand anders geweest zijn er zijn nog zoveel andere levenspartners!
En zullen die minder zijn?
Zou ook zelfs nog beter kunnen.
Kan je natuurlijk nu niet voorstellen, maar ook niet vergelijken met een of meerdere anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed + 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord Ed +1
Als mijn partner er niet was geweest had ik inderdaad genoegen moeten nemen met minder. maar dan had ik niet geweten dat het minder was omdat ik dan mijn huidige partner nooit gekend heb. dus weet ik dan ook niet wat ik mis.

(volgen we het nog? ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je niet kent, kun je niet missen.
Wat je niet weet, kun je niet willen hebben

Je had waarschijnlijk voor een man gekozen en daarmee een relatie opgebouwd met dezelfde intensiteit als je nu hebt.
Omdat jij jij bent en verliefd bent geworden op specifieke eigenschappen van jouw man. Als je deze man niet gehad had, was je waarschijnlijk verliefd geworden op iemand met dezelfde soort eigenschappen en had je een zelfde soort relatie opgebouwd.
Dus ik denk dat je jezelf niets tekort had gedaan en zeker geen genoegen had genomen met minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat als.....wat als..........''In mijn ogen had ik dan genoegen moeten nemen met minder.''...... nee natuurlijk niet.

waarschijnlijk was je dan iemand tegen gekomen die je OOK de beste vond..en had je dezelfde vraag gesteld....nee sorry.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere keuze die je tot nu toe hebt gemaakt...is de beste keuze geweest die je kon maken. Het heeft je gebracht naar waar je nu bent. Maar...of je genoegen had moeten nemen met minder als je je huidige partner niet had ontmoet? Ik denk dat jouw parter bepaalde waarden vertegenwoordigt die voor jou belangrijk zijn. Die zou je ongetwijfeld ook in een andere partner gezocht en gevonden hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben niet vaak echt verliefd geweest, maar als dat zo was kwam deze vraag niet in me op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"voordat jij HEM kende"?
Deze vraag ik dus alleen voor vrouwen en homo's?
Ik waag toch een poging:
Dan was ik met haar zuster getrouwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Beste???? Dat weet je helemaal niet.
Wat jouw partner moet kunnen, is goed met jouw luimen en onredelijkheden kunnen omgaan en en beetje lief voor je zijn. Het zelfde geld voor jou naar je partner toe.
En je moet lichamelijk wat in elkaar zien.
Dit alles weet je niet vooraf; de tijd moet het leren. Het heeft allemaal niet te maken met liefde en hiouden van: je houdt van kip met appelmoes... (en toen knikte de prices, want ze hield ontzettend veel van kip met appelmoes)

Toegevoegd na 41 seconden:
prices = princes = prinses
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is kortgeleden een serie vragen gesteld met als thema het concept van de 'ware', misschien heb je iets aan de antwoorden daar.

Overigens, zoals je bij die antwoorden ook zal kunnen lezen: nee, ik geloof niet in *de* 'ware'. Ik denk dat er voor iedereen veel potentiële 'waren' zijn, en dat het gedeeltelijk afhangt van toeval met welke van die 'waren' je wel of niet een relatie krijgt.